- MFA-ohje
- Tietohallinnon palvelulomake


Helpdesk palvelee sinua mm. tietotekniikkaan ja tunnuksiin liittyvissä asioissa. Voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen:
Pyrimme vastaamaan sähköpostitse lähetettyihin tukipyyntöihin viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Kampuksien Helpdesk-palvelupisteiden yhteystiedot:

  • Kokkolan Kampuksen Helpdesk, Talonpojankatu 2, 67100 Kokkola
    Huone 140A
    Aukioloajat: Ma-Pe 9:00-12:00,
    muina aikoina puhelimitse +358 40 808 5133

  • Ylivieskan Kampuksen Helpdesk, Vierimaantie 7, 84100 Ylivieska
    Huoneet C239 ja C243
    Aukioloajat: Ma-Pe 9:00-15:00,
    muina aikoina puhelimitse +358 44 449 2555

  • Pietarsaaren Campus Allegron Helpdesk, Runeberginkatu 8, 68600 Pietarsaari
    Huone B2448
    Aukioloajat: Olemme paikalla sopimuksen mukaan, pääasiassa tiistaisin. Muina aikoina puhelimitse +358 40 808 5133
 

- MFA instructions


Helpdesk is available for IT related problems and account issues.
You can reach us by sending email to our service address:
Answer time to tickets sent to our email is within next business day.

Campus Helpdesk Services:

  • Kokkola Campus Helpdesk, Talonpojankatu 2, 67100 Kokkola
    Room 140A
    Service hours: Mo-Fr 9:00-12:00,
    other times you can contact us via telephone +358 40 808 5133

  • Ylivieska Campus Helpdesk, Vierimaantie 7, 84100 Ylivieska
    Rooms C239 and C243
    Service hours: Mo-Fr 9:00-15:00,
    Other times you can contact us via telephone +358 44 449 2555

  • Pietarsaari Campus Allegro Helpdesk, Runeberginkatu 8, 68600 Pietarsaari
    Room B2448
    Service hours: We are available at the campus by appointment only, mostly on Tuesdays.
    Other times you can contact us via telephone +358 40 808 5133