Voit kirjautua Centrian sisäverkossa olevilta työasemilta tai VPN yhteydellä ulkoverkosta (henkilökunta) HelpDesk asiakasportaaliin omilla tunnuksilla ja lähettää tukipyynnön. Voit seurata tukipyyntöjesi käsittelyä asiakasportaalin kautta ja näet tukipyyntöjesi vastaukset ja historiatiedot.

You can login to HelpDesk customer portal from computers that are on Centria campus or outside Centria's network thru VPN (staff) with your own Centria account and send helpdesk service tickets. In HelpDesk customer portal you can see status of your ticket and history information about your old tickets.


[ HelpDesk asiakasportaali | HelpDesk customer portal ]

Centrian verkon ulkopuolelta - Outside Centria's  network
Centria verkon ulkopuolelta lähetä tukipyyntö osoitteeseen: helpdesk@centria.fi
Outside Centria's network send email to address: helpdesk@centria.fi.

Vastausaika tukipyyntöihin on seuraavana arkipäivänä
Answer time to tickets is next business day.

HelpDesk numerot KIIREELLISISSÄ asioissa
HelpDesk phone numbers when URGENT cases

klo 8:00 -16:00
between a.m. 8:00 - p.m. 16:00

Kokkola - Pietarsaari campus +35840 808 5133
Ylivieska campus +35844 449 2555